Friday, July 10, 2009

Sewel dah besor

Happy birthday to my friend "Sewel"
-semoga bertambah matang & cool aje beb-
p/s : ermm ko dah besor beb, dah boleh kahwin tu
hahaha citt porrrraaaahhhhh




11 comments:

Portdy said...

hepi busday juga!

sis_nita said...

haaa..?
sewel..
erk!
hmm..
epi besday yerr wat sewel..

erk!
lain macam lak munyiknyerr laa koooo..!

Takilala said...

Hepi besday.

eddie dewanaga said...

semoga panjang umur dan murah rezeki...

kisah Semut said...

thnks dear......
emm thnks sgt..

berteromber said...

sewel ni laki ker pompuan...kalau pompuan wa nak kenenkan ngan eddie...huhuhu...

Hapy Besday!

eddie dewanaga said...

hah... elok ah... yg biol, sewel, lu pass kat gua, yg garing, rangup lu bagi encik Norrul Anuar tu...

matakucing said...

sewel,
ko kene ucap timakasih kat pakcik portdy, makcik nita, pakcik berteromber, pakcik eddie, pakcik takilala tau sbb dorang wish kat ko tau.

eddie,
sewel hanya pada nama..tp orgnya sebaliknya..comel gua ckp lu.

matakucing said...

haha bertuah betul encik norrul anuar tu eddie hahaha

deaf_angel said...

happy besday, smoga happy dan sihat selalu huhu

2hconsult said...

to: portdy, makcik nita, pakcik berteromber, pakcik eddie, pakcik takilala....heheh hargai sgt