Monday, December 22, 2008

Jumpa Kawan Lama

Semalam lepak2 Armcorp Mall saja jer cuci2 mata sebab dah lama tak turun hehehe. Ermm banyak barang rare semalam. Ermm tapi just tengok2 aje la sakit hati pon ada semalam. Iyalah mana taknya bila tak de sen, tu jam la banyak jumpa barang2 rare ngan harga yang masuk akal. Ikutkan hati nak beli gak..tapi tak pe la kang terpeleot aku plak nak tunggu gaji hehehe.


tengak sound check & warming up..solo2 tuing tuing

Tengak dok ushar2 LP tetiba uncle jual LP sound " Eh nanti pukul 2 pm Julian Mokhtar perform tau, kat bawah" Uishhh kawan lama la. Lama tak jumpa Julian Mokhtar. Last jumpa pon agak2 6/5 tahun lepas kot. Sejuk skit hati aku dapat tengok lagenda blues ni.





Julian Mokhtar semalam "jam" untuk promote album singer pompuan tu (apa kenama dia aku lupa). Power gak voc pompuan tu. Ada campuran souls & blues punya tone. Best gak layan. Lain dari yang lain. Banyak gak lagu dia performed 8 lagu kot. 45 minit first session ( 2.30 pm-3.15 pm).



2nd session (5.00 pm-5.45 pm) aku tak tengok dah petang sangat malas nak tunggu hehe anyway aku tertawan ngan permainan Julian Mokhtar. Melentik2 bunyi gitar dia. Perggh akustik lagi bersih dia main. Paling best part dia layan "Slide" pergghhh mengigit2 siot.



Kira warming up la sebelum tengok Julian Mokhtar & Blues Gang perform kat The Duke, Vista Duta KL 31 Dec besok. Yang pastinya nak turun la tengok Blues Gang performed. Aku excited sangat nak tengok dorang perform sebab aku tak pernak tengok the most successful Blues Gang line up ( ItoMohd, Julian Mokhtar, Tok Ghani, Karim & Jim Madasamy).

4 comments:

Anonymous said...

kalau jadi turun..
chantek !!!!

ada kaki mau layan...

untung2..

Blues Gang bawak Parasite People..
Fuweyyyyyyyy...

best2...

matakucing said...

ozz mesti mau turun weii
seyes ni

Gespenst Jäger said...

aku tak sempat tgk hari tu. skejap je time dorg bru nak start.nak kene rush g tmpt lain plak hari tu. huhu

Anonymous said...

chantek..

manjang Rock/Metal je eh..

biler time nak layan blues...

fuh !!!!!!!