Friday, August 8, 2008

Estet..



Estet? estet mana ni getah, kelapa sawit? eh bukan sebenornya aku nak citer pasal filem "Estet Cintamanis Pte Ltd" satu lagi karya yang aku tunggu2 dari seorang pembikin filem yang aku admire karya2 beliau, Mamat Khalid.


Filem ni baru siap shooting Julai lepas kat Perak. Aku ikut perkembangan filem ni dari blog beliau http://tempurungpecah.blogspot.com/ . Tak sabar nak tengok hasil karya terbaru abg Mamat ni heheh yang pasti mesti giler gelak ah. Biasanya filem abg Mamat ni genre komedi selamba. Memang best.

Sapa2 yang nak kenal filem2 abg Mamat Khalid ni cuba rujuk filem " Man Laksa "," Rock ", " Zombie Kampung Pisang " & " Kala Malam Bulan Mengambang ". Klu drama cuba rujuk " Rombongan Cik Kiah Ke Sukan Komanwel " & " Ahmad Khusairy & The Velvet Boys ". Hehe mesti giler gelak ar.

Ok nanti aku citer lagi lajut pasal abg Mamat Khalid & filem2 nya.

No comments: