Thursday, August 27, 2009

kacang jer

Setelah beberapa hari berpuasa, gua dapati ada kesan sampingan. Gua tidak perlu lagi menarik nafas yang dalam menahan perut untuk mengancingkan butang seluar Levi's 501 saiz 28 gua. Hehehe perut sudah kempis...

9 comments:

berteromber said...

woo..dasat tu..baru 5 hari..kalau sebulan mau pakai size 26..huhu

SkiD said...

Peh!! memang dahsat tuuu... sampai dekat raya habis semua seluar longgar...lepas raya?...biasanya kembali asal le...

2hconsult said...

yah ko dh kurus

sis_nita said...

tahniah.. itu bermakna setakat ni ko pose penoh.. hehe!

tapi pastikan gosok gg ngan ubat gigi yerr..

muor76 said...

28... ermm kecik siot... kalo beli kepale kain mungkin akan dpt rege murah.. sebab 28 nih bebudak nyer size....

buke pose jgn melantak air batu bebanyak... nanti leh wat perot boncet,, heheheh

Abang Ben said...

tunggu raya tengok boleh maintain ke tak

eddie dewanaga said...

yup... air batu jgn togok lebih2... boncet beb.

good job bro!

matakucing said...

berteromber,
saiz 26? ishhh levis paling kecik 27 hehe tu suar budak tu.

abg ben, skid
lepas raya hehe biasa ler muahaha

kak nita,
ye la gua mesti pose penuh, tp kat pasar ada jual karipap ketat tak.

eddie, muor
yup ais memmg segar tp tu la boncito oo

Takilala said...

jeles aku size 28, size aku tahun 94-95 dulu tu. huhuhu.