Wednesday, August 12, 2009

aiyaaaa

*speechless*
..........................
tak tau nak komen ape
huhuhu korang memang dahsyat ler
especially GENG 69 ;)

15 comments:

Joe said...

ada geng ke kat sini? boleh join ke? aku tertinggal cerita ke?

sis_nita said...

hihihi! ni laki sapaaaa lerr yg tertinggal jet nehhh.. haiyooo.. blader joe.. pegi tawaf blog ni yerr :P

kisah Semut said...

emmm hahha mk ko lek jer k

eddie dewanaga said...

lu bilang gua budak 69 ye...

hahaha... semut, jom ah dating!

Gengmetal said...

geng apa tuh? gua cuma tau keluarga comat @ keluarga 69 - yang AR Badul berlakon tuh ...

Takilala said...

huhu.. anak aku suka tgk cerita geng bas sekolah cenel ceria tu.

sis_nita said...

aisehhh.. naperrr tuan umah senyap sunyi ni.. huhu! kata orang tua2.. diam tandanyerr setuju..

ngehngehngeh..

matakucing said...

hahaha..klakor la korang ni..
aik diam pon kena gak..huhuhu
ala eddie lu nak bakar gua ler tu supaya bersuara huhuh
kang lagi aku bersuara lagi la panjang citernya chaitt..

matakucing said...

geng metal,
sekarang dah ada komplot oo
geng 69

matakucing said...

brader joe,
lagi elok lu tak tau

takilala,
geng bas skolah tu klakar gak sey

eddie dewanaga said...

abang long gua pernah bilang...

"kalau takut kena toreh, jgn main pisau,
kalau takut mabuk, jgn togok todi,
kalau takut sangkut, jgn jadik jahat"


semut... jom ah!

kisah Semut said...

jom g maner abg eddie oi...semut bru pas lunch dgn mk td

matakucing said...

eddie,

diam bukan mengalah
berundur bukan menyerah
sekaliku melangkah
naga tersungkur rebah ke tanah

hehe serius ker ayat aku ni
semut abg eddie nak ajak mkn pizza la tu.

kisah Semut said...

JOM MK MKN SESAMA emm miss kt ko ler mk oi....

sis_nita said...

alaaaa.. susah sangat meh lerr umah akak sumerr sekali.. akak wat kenduri nasikk ambeng.. sedapp woo nasikk ambengg.. kan MK kan kan kan..

heheheh!