Tuesday, August 11, 2009

jalan aje la

ala kecoh betullah..yang eksiden tu kat lane sebelah tapi yang jammed giler babos kat lane aku pulak..isshh sungguh prihatin rakyat negara ku ini..ape cerita?? cuma cium bontot jer bukan apa sangat pon..alahai.

7 comments:

sis_nita said...

hehehe!

ala.. nak amik keinsapan jap laa tu dik.. pastu drift lek.. takpon nak masuk paper kot. mana tau aderr wartawan laa pulak kanss..

xciden kat manerr tu..? ko dapat lagikk panggilan misteri tak..?

berteromber said...

ala..rakyat msia kan prihatin..biasa la tu..kena tengok2 jugak..kot2 org kenal ker kan..boleh tolong...sambil2 tu tengok2 sekali plat no. tu..kot2 naik ker nanti...hahaha..

Joe said...

bikin panas je. buat orang lain lambat nak pergi kerja.

Anonymous said...

ko naper wei-semut-

SkiD said...

Itu standard!!!...Rakyat Malaysia memang perihatin dan suka menolong....tolong tengok!!!

eddie dewanaga said...

itu semua budak2 da-ma-chai yg berenti tgk plat...

encik berteromber, sendiri mau ingat!

matakucing said...

sis nita,
panngilan misteri rehat kejap.

berteromber,
tgk skit2 udah ler..hahah saham KTM.

brader jo,
tau tak per..pasal gua dah lambat pg td hahaha.

semut,
aku tak de apa2 cedera..jgn khuatir.

skid,
huhu tyr pancit pon boleh jammed ni kan pulak cium bontot yang hanya calar skit jer.

eddie,
ni ptg kasi pow ler.