Monday, May 4, 2009

Aku tak sihat

Assalamualaikum w.b.t

Sejak akhir2 ni aku tak sihat..rentetan dari sindrom mengatuk meleret ker demam & selesema. Tp tak le sampai kena selesema babi tu. Ok lagi. Mungkin sebab cuaca dunia yang tak menentu..kejap panas giler..kejap ujan lebat giler..lama2 aku naik giler..ermmm ntah la aku rasa badan aku ni dah lemau siot..senang jer kene penyakit. Tapi memang aku rasa sepanjang minggu lepas cuaca teramat panas. Oh berpinau2 mata aku bila buat clearence kargo. korang tak rasa ke cam aku rasa??

Sekian.

16 comments:

deaf_angel said...

bro have a good rest ler.
untuk aku, lebih bagus tido 4-5 jam tapi tido selesa dari tido 8-9 jam tapi jenis tido tak selesa.

ko muda lagi, mana nak lemau..

SEE YOU IN JB!! ( kalo aku pegi k )

rimanilzah said...

bawak berehat, bro. aku harap ko cepat sehat.

Gengmetal said...

tengah musim lah bro, wa 1 famili hari tu kena demam, selsema, batuk ni ... ni wa masih ada skit2 sakit tekak, pape hal bro kena minum banyak2 air masak ... kurang2kan rokok ... hehehe
(eh, lu isap rokok ke?)

Ikhtilaf said...

lu demam sbb x dpt rokok nie bos..

Abang Ben said...

Kasi rehat... stress kerja kot?

berteromber said...

gua pun baru kebah demam ni...memang cuaca tak menentu la sekarang ni..

ambik cuti panjang la bro...boleh rehat2..

eddie dewanaga said...

sesekali tu kalau gi klinik, dpt antibiotik, mkn kasi abis bro...

panas tak menentu, yup... memang mudah kena, minum air masak byk2. tido mlm tu penting.

moga cepat sembuh beb!

matakucing said...

deaf,
dah cuba cargas2 kan tp lemau gak hehe.. JB jom ah \m/

rimanilzah,
thanks bro..aku harap ko pon sihat2 aje..amin

geng metal,
yer kot tgh musim tuari org tua aku kena..hehe aku tgh proses men"zero"kan rokok..

matakucing said...

ikhtilaf,
hehe mungkin?? selamat dtg bro.

abgben,
boleh jadi jugak..kadar stress aku dah melonjak la aku ingat..tension je ari2

eddie,
obat??..heheh aku takut makan obat la sebenarnya..hehehe

berteromber,
aku ngat nak amik coti la.. lyn search part JB pon syok. harap2 demam aku kebah! Jom turun

muor76 said...

aku pon ngah batuk.. perubahan cuace kot...
sakit nih leh menghilangkan dosa-dosa kecik...

Saudagar Mimpi ... said...

Mmg tgh musim sakit2 dan demam kot. Anak aku semua dah kena demam seminggu dua ni.

matakucing said...

SM & Muor,
Moga cepat sihat hendaknya

speedrider said...

jangan demam lagi bro.. lepas konsert kat MBJB nanti, nak demam pun demamlah.. hehehe

matakucing said...

speedrider,
harap2nya begitu.

eiza in the house.. said...

ciannya kat bro..
byk2 nak kene rehat tu..
bro jgn paksa2 diri pergi keje k..
moga cepat sembuh..:)

matakucing said...

tq eiza