Friday, April 24, 2009

Huaaarrggghhhhh

Ntah kenapa minggu ni aku rasa mengantuk jer. Kat opis ni dah terkuap2 aje sampai lenguh mulut aku ni. Nak kata tak cukup tido tak pulak, minggu ni aku tdo awal pukul 10pm dah terlentang atas tilam. Awal ker aku tido agak2 terlebih tido?

Ada jugak aku tido lewat 1-2am baru tido tapi keadaanya sama gak cam tido awal. Ngantuk jugak kat opis ni. Aku tertanya2 kenapa, akibat kurang bersenam? or sebab salah satu kesan akibat proses berhenti merokok? ermmm nape yerk.

13 comments:

eddie dewanaga said...

badan lu cepat letih ye... usia dah meningkat, hahaha... gua selalu pun ngantuk kat ofis... pastu gua merajinkan diri turun naik tangga, berasap!

muor76 said...

ko kurang vitamin K... kekekkekek ape kate ko lebihkan eksesais..

berteromber said...

gua biasa ngantuk bila berjaga pagi tengok bola..kalau ngantuk nak segarkan mata tu jawapnya ngulo lepak tangga borak2 walaupun gua tak isap rokok..

kekadang cuaca pun mainkan peranan...panas sangat macm kat jb sekarang ni pun boleh buat ngantuk...dan gua pun mmg mengantuk sekarang ni...hehe

dah tua pun satu hal jugak kot...haha

deaf_angel said...

kalo keja opis hour, masa lunch tido ler
omputeh panggil - power nap huhu

matakucing said...

haha semua bersependapat supaya mengulor ;)

rimanilzah said...

terlebih vitamin m. agaknya. kheh!

portdy said...

salam,

bro ,

try minum air limau nipis atau air masak bebanyak.

makan lak amek yang sup2 jek

at least ni la wa cuba buat la kalau taknak badan jaded.

zan said...

Bersenam..tu yang sebenornyer..hehe

Tapi..simptom berenti merokok tu pun salah satu sebab gak..huhu.

eiza in the house.. said...

eiza tau..sbb perut boyot..hehee..jgn marah..

matakucing said...

rimanilzah,
binatang apa vitamin m hahaha.

portdy,
whoaa..mesti badan ko maintain slim hahaha thanks for the tips.

zan,
jom jogging kat taman rakyat andalas tu

eiza,
boyot2 seksi huhu

sf said...

proses berenti merokok ... hohoho, wa sokong luuuuu bro, wa takat ni baru berjaya 5 batang rokok at least sehari, ok le kan, hari tu 6 batang sehari - ada turun gak le ... hehehe ok bro, semangat bro, semangat bro - gua sokong lu berenti rokok!

Geng Metal said...

gua hehehe, selap nama lak

matakucing said...

geng metal,
yeargh bro.. \m/