Monday, March 16, 2009

Ikan Patin Bakar & Tempoyak

Semalam abang aku balik umah bawak la ikan patin sekor. Aku pon ok la sebab dia kata nak bakar jer ikan tu. Masa nak mulakan operasi membakar ikan tu aku gi umah kakak aku kat depan. Ermmm bestnya makan ikan patin bakar la hari ni. Ikan tu mak bakar dalam oven bungkus ngan aluminium foil tup2 bila makan time jer sekali bukak......

"Mak aiii rupanya2 ikan patin bakar bersama2 sos tempoyakkkkkkk...adoii arggghhhh" terus gua nak termuntah. Nampaknya aku kempunan la nak makan ikan patin tuuuu.

7 comments:

deaf_angel said...

ko tak makan tempoyak ek

matakucing said...

deaf,
jgnkan tempoyak..aiskrim durian pon aku tak makan.Apa saja yang berkaitan durian memang aku tak sentuh.

Saudagar Mimpi ... said...

Heheheh Apa saja yang berkaitan durian kau tak sentuh?
Kalau macam "durian runtuh" pun tak boleh :)

hf said...

..kesian lu..
tak ade durian langsung...

aku kalau balik kampung ..
mulalah cerewet sikit..

kalau tengok mak aku masak lauk yang memang aku tak leh makan..

aku suh mak aku buat lagi satu..

tak kisah la goreng2 pun takpe...

haha..

punya la serik mak aku siyottttttt...

eiza in the house.. said...

ciannya dia..sedap bro aiskrim durian..hehehe

matakucing said...

SM,
yang tu OK hahaha sebab tak bau.

Ozzy,
samalah cam gua..kadang2 gua paksa gak mak gua masak lain..sorry mak.

Eiza
nak wat cam ner.. :(

soda hikari said...

salam.. sori, saja jenjalan dari blog ke blog.. erk, x makan tempoyak ehh... uishh.. rugi, hehe...