Tuesday, September 1, 2009

oh..

tiba2 jer dia tukar pulak..naik lagi
suka?

8 comments:

SkiD said...

Ni yg dikata rakyat didahulukan...

eiza in the house.. said...

erkk..pasal ape nie eh bro..minyak ker?

sis_nita said...

kena gak laa suka.. kan kan kan.. jap lagikk yang lain pon naik laa.. hmm..

eddie dewanaga said...

pangkah lagi logo timbang tu...

Anonymous said...

emm naik????emmm aper yg naek minyk???emm ala satu keperluan mesti la naek syg

zan said...

Kalau keperluan memang kena naik ek?
Mana perginya rakyat didahulukan?
Di saat yang lain makin mendesak, "benda" yang satu ni pulak naik..cukup untuk membuatkan seluruh rantaian naik..

Tak percaya? tanya dia...

Anonymous said...

Harga minyak tak sepatutnya naik. Politician apa demer nak kira, minyak kereta demer pun subsidi dari rakyat. Mana taknya isi minyak pakai indent....memang demer tak rasa harga minyak naik....Hampeh betul...kalau naik naik pun tak kena pada masa & keadaan.

berteromber said...

dulu kata Ron 95 untuk kurangkan beban rakyat...supaya dapat rega lebih murah...sekarang apa citer?..takkan duit dah abis buat kempen pilahanraya kecil yg berderet tu hari???