Tuesday, September 1, 2009

Geng 81


belakang : pejol,fyruz,anas,mk,bijan
depan : erol,apis,farid,iwan


Gua kena tag kat fb..gambar atas ni diambil masa buka puasa tahun..? entah la tak ingat pulak..kotak memori gua sudah crash..yang gua ingat makan kat Port Klang..restoran seafood kat jeti kat ulu Tanjung Gila. Wahh gua nampak kurus cengkung la.. ni jam GENG 81 semua masih bujang lagi.

12 comments:

Anonymous said...

wah ko cengkung giler beb!-sewel-

sis_nita said...

erk..

urmmmm.. manerr satu ko ni dikk.. ko kalo nak mee hailam pree, baik ko bagitaw ko maner satu yerr..

♥MALIN♥ said...

haha.. "yayang" waktu muda2..cute sgtttt....hahah.... ni yg buat semut ber++ terpikat... =P

Takilala said...

fb ni bagus la, bleh jumpa member2 lama yg dah berkurun lost in space. huhuhu.

berteromber said...

betul tu takilala..paling syahdu bila terjumpa awek2 lama...huhu

eddie dewanaga said...

awek2 lama kat fb..??

lu perli gua ni berteromber...
hahaha...

SkiD said...

Ada ke yg kantoi dgn awek lama kat FB?...huhuhuu..(sambil jeling sang naga)

muor76 said...

weh ko yg mane? ker nak soh aku tikam? heheheh

2hconsult said...

wah malin adoi ai

matakucing said...

haa kantoi ngan awek lama (sambil naikkan kening kearah naga)..cam jejak kasihan jer kan fb ni

kak nita,muor
gua yang paling cengkung baris belakang

malin,
masa gambar ni semut masih sekolah rendah lagi..tak tau apa2 muahaha

deaf_angel said...

wah...smua pakai kemeja la takde orang pakai tshirt rok

Anonymous said...

mengutuk aku nmpk -semut-