Monday, September 7, 2009

0306 panggilan misteri

Tadi kol 3pm gua dapat panggilan misteri. Seram sejuk jer bila dapat call dari no pelik "0306"..sape yer ISA?, KDNHEP?, FOMCA?, SUHAKAM?, FBI?, CIA?, Pak Ali tukang kebun, Milah janda jahit tepi? ishhhh cam citer seram kat tv jer.. suspen. Tapi gua tetapkan iman angkat call tu. "Err hello sapa... " Borak punya borak (adegan borak tak perlulah diletakkan disini kerana akan menjadi sebual novel ala2 senandung raja naga pulak kang) hehe rupa2 nya makcik ni [link]. Aiseyyy lu bikin suspen la makcik hehehe. Nasib baik gua tak batal pose nari sebab hampir pitam bila tahu makcik yang buat panggilan misteri tu. Ceh. ;)

7 comments:

eddie dewanaga said...

eiza kejut sahur tu...

Takilala said...

"andai aku si pari-pari" ehh yg call.. huhuhu.. tapi kan, aku buka hari ni mkn ikan pari panggang..perghh best

sis_nita said...

heheh!

ko kanss.. milah janda pon masuk sekali dalam list..

SkiD said...

aku kalau prebet nombor yg kuar, mampus sampai sudah aku tak angkat...

berteromber said...

er..ko tak tanya makcik tu dia ada anak pompuan cun tak..

Anonymous said...

:(

eiza in the house.. said...

alahai bro...ko pechah kan rahsia nanti kang ada org marah kang..

maafkan kami tuan puteri..kami sebenarnya slh no...huhu