Wednesday, April 15, 2009

Dugaan-Nya

Sejak akhir2 ni mak & abah aku tak berapa sihat. Mak dah dekat seminggu dah demam & sakit lutut. Abah pulak kene "Chikunguya" (betul ker aku eja). Kejap on kejap off kene pulak tengah musim hujan sejuk2 semua urat2 badan abah kejang je.Aku dah rasa tak tenang jer bila orang tua aku kurang sihat. Oh Dugaan-Nya.

Aku mendoakan kesihatan & kesejahteraan mereka berdua.




**sejak akhir2 ni aku asyik terdengar jer lagu ni kat radio.

10 comments:

deaf_angel said...

wishing mak pak ko speedy recovery dan yang terbaik buat mereka dunia dan akhirat. amin.

eddie dewanaga said...

bro.. 2-2 orang tua lu dah bawak pegi hospital ke blom..??

kuatkan semangat bro, semua orang hadap benda2 ni, gua tak terkecuali, sabar itu senjata paling ampuh, Allah bagi ujian untuk kita sebagai rahmat suatu masa nanti, gua pernah dengar, setiap sakit yg kita dapat ada dosa yg terhapus, insya-Allah...

jgn sesekali lupa kebesaran yg Maha Agung.

Geng Metal said...

Gua doakan mudah2an orang tua lu cepat sembuh seperti sediakala, aminnn...
Gua kalo bab2 org tua ni mmg sensitif sket aaa, nak2 bila dah tgk macamna bini wa sakit nak bersalin, jadi bertambah le rasa hormat kepada orang tua gua. So, bro, lu take care dia org k ... gua doakan yang terbaik utk org tua lu bro ...

hf said...

chikugunya memang leceh bro'..
mak gua dah kene last year start 1st day puasa...

kejap ok..
kejap asyik rasa nak tido aje...

kalau ade kesempatan..
bawak parents lu pegi hospital...

matakucing said...

deaf, geng metal,
tq..harap2 begitu la cepat sembuh

eddie, ozzy,
dah bawak masa memula kene..smalam dah bawak..ada jugak kurangnya

tq semua

berteromber said...

sekeras2 hati pun...kalau bab mak bapak ni memang cair gua bro..

bab2 camgini kalau kita dah usaha berubat semua...doa aje la bro..

kita sebagai anak kena tabah...bagi semangat kat dorang...semoga yang terbaik untuk orang tua lu...insya-Allah.

rimanilzah said...

bro, harap ibu bapa segera sembuh. dan sejahtera adanya.

matakucing said...

berteromber & rimanilzah,
terima kasih..amin

eiza in the house.. said...

bro, demam ciku tu mmg lmbt nak sembuh bro..eiza doakan mereka berdua cepat baik yer bro..samalah kita, mak n ayah kita dlm kondisi tak sehat.

matakucing said...

eiza,
mekacih..harap mak & abah eiza pon cepat2 sihat