Thursday, November 27, 2008

Rezeki Malam Hari

Semalam balik keje hujan renyai2 balik umah tak tau nak buat ape. Ermmm terpikir pulak nak tengok wayang kat Jusco, Bukit Tinggi Klang citer Mat bond (James Bond daaaa). Eh semalam hari rabu dapat tiket murah RM6 ok gak tuh.


Sampai je TGV cimena tengok2 alamak full pulak..ada pon pukul 11.30 malam pey tayangan. Arggghhh tengok jam pukul 9.00 malam isshhhh takkan nak tunggu kot, silap2 mat Bond tu yang tengok aku pulak haw haw haw.


Tak pe lah gi Uptown pon best gak ni dah alang2 keluar malam kan huhuhuhu lagipon dah lama tak gi sana manalah tau ada barang2 menarik ker. Sampai2 jer aku terus la gi survey2. Pusing punya pusing jumpa pulak barang "rare" ni :





Aiyaaahhhh kaset Bersama Selamanya (BS) & Blues Untuk Aku (BUA) weii. Dari jauh aku dah nampak tapi cam samar2 jer tapi bila dekat tengok, yeargghhh memang betul kaset BS & BUA. Alhamdulillah kalau dah rezeki Allah nak bagi memang dapat eh. Aritu jumpa komik BS vol.2. Semalam dapat gak kaset BS tu sekali ngan BUA pulak tu.




Plastik tak bukak lagi tu..RM3 sebijik tapi pasal ambik dua2 dapat diskaun jadi RM4 hehehe. Aku tak bukak lagi plastik tu tak tengok lagi inlay dalam dia cam ner. Lagu2 dia pon tak dengar lagi. Kaset player tak de hehehe. Kene cari kaset player pulak la gamaknya ni. Walkman aku dah lama barai haw haw haw.




So siri BS ni tinggal nak cari vol.1 punya pulak (vol.3 ada ker??) Insyallah kalau ada rezeki Allah nak bagi mesti ada kan. Ermm kene rajin2 la survey2 kedai buku lama2 nie. Oh ye komik BS tu aku ada cerita aritu. Klik sini eh. Nanti senang aku review kaset2 tu nanti eh.

3 comments:

eddie dewanaga said...

lagu first utk kaset bersama selamanya tu best siot...

pastu ada satu lagu, gua lupa, watikah laut mati ke apa ntah....

itu pun best...

lu dgr beb... tell me what u think...

deaf_angel said...

simpan elok2 huhu.. treasures ni

hf said...

jaga elok2..
ni RARE ni...

Gayour pun ntah ade ke tak..haha

erm..
aku penah beli ini tape dulu..

beli time Gila Gila - Belek Lagilah kuar...

memang besttt....

teruskan mencari lagik...