Thursday, March 13, 2008

Kumpul LP, Vinyl, Ep, Rekod

Ni aku nak cite skit pasal hobi baru aku hahaha yg selama ni aku pendam aje mungkin org kata aku ni ketinggalan zaman hahaha x pe aku x kisah pon..biar ape org nak cakap. Sekarang ni aku dah mula kumpul rekod2 lama piring2 hitam, LP, Vinyl, Ep 7" & 12". Memang best ar hobi baru nie.
Aku rase best sgt ngan hobi baru ni ye la selama ni aku ngk org buat cam tuh aku kutuk2 eh..hahaha jahat betul aku nie .

So bile dah keje byk duit skit simpan la skit2 kat dlm tabung.. hehehe sehari 5 inggit ker 2 inggit ker lama2 cukup bli la rekod2 tuh.Tu pon sebab aku dah jumpa port jual rekod tuh hahaaha tpt dia sorang member rekemen kat aku kat flea market kat armcorp mall tuh.

Kat flea market armcop tuh mmg byk dorang jual rekod pergghh klu g ngk mmg meleleh la byk giler koleksi rekod2 lama tp harge kene pandai "deal" la ada yg dpt murah ..ngak gak keadaan rekod tu cam ner klu yg mmg rare tu sendri paham la beb heheh tapi x pe harga boleh bincang.

So far aku baru start kumpol rekod2 dlm 10 keping aje hehehe nak bli skali byk..kopak la poket aku tp mmg tiap minggu aku mesti turun sana paling x sekeping mesti bwk balik hahahaha
kopak gak tp dah minat x pe eh...bkn membazir kene ikat perut aje la risiko nyer..nak tunggu gaji
hahahaha..ok la lain kali aku cite pasal rekod2 yg aku ade

No comments: