Tuesday, April 1, 2008

Kenangan Mengusik Jiwa : Gaji Pertama

Oho lama tak citer2 erk. Ok kali ni aku nak citer plak pasal duit gaji pertama. Korang ingat tak agak2 korang ape korang beli masa memula dapat gaji. Hehehe tak ingat erk. Aku masa memula dpt gaji dulu aku sebat ni; cd cum vcd player.

nilah dia hasil duit gaji pertama aku

Cd cum vcd player Panasonic. Dekni kira cam 2 in 1 la. Korang boleh dengar audio cd & nengok vcd mubi sekali. Tym tu aku rase bangga sangat sebab aku dapat beli cd player ngan duit titik peluh aku sendri hehehe.

model Panasonic SL-VP47
& start dari beli cd player ni aku pon mula lah kumpul cd's kegemaran aku. Sana sini asyik kepit jer ngan cd player nie. Hehehe klu istilah org bercinta, kire cam belangkas ar. Klu dah boring dgr cd lyn plak vcd, sambung kat tv jer.

ni kire aku letak balik cam original packing masa memula bli dulu

Remote tu memang dapat sekali masa beli dulu. Tapi cd player ni tak boleh dengar radio, part ni la yang boring skit. Pasal dorang dah ganti ngan vcd kot sebab tu x de radio ( agaknyer lah ). Tym ni dvd blom top lagi.

resit & warranty note..tapi dah luput ar date dia

Aku beli masa tu kat kedai Ashtonia, Pertama Kompleks, KL. Memula saje jer nengok2 pastu berkenan plak ngan cd player nie. Amoi promoter tu pon cun, mau tak mau beli gak ler ekekeke amoi tu pey pasal RM 460.00 terbang. Mahal skit sebab tym tu jarang ada cd player cum vcd player sekali. Kire aku pey nie generasi awal la yg ada combine 2 function ( 2 in 1 ) ni.


seksi erk dekni posing hahaha


Memang aku sayang giler ngan cd player nie. Elok lagi di jaga ngan rapi, cume earphone nyer aje aku dah tukar baru, tp yang lama aku still simpan lagi tau. Sejak aku beli pada 31 Aug 2004 diam2 dah dekat genap 4 thn eh. Sekejap jer masa berlalu kan rasa cam semalam jer aku beli cd player nie. Ok tu aje sambung lagi nanti.

2 comments:

xy bundle said...

puas hati kan bro beli brg hasil usaha duit sendiri...??

matakucing said...

yup bro