Saturday, June 20, 2009

UFO

Sepanjang aku hiatus aku telah pergi ker angkasa lepas, banyak benda berlaku & aku telah jumpa ngan UFO. So layan lagu ni yang jadi setlist aku sepanjang 2 minggu lepas .

Profession of Violence

Hey babe what we gonna do
No look behind me glances
Straight time this time
Well take our chances
Darling it's been so long
Every lonely hour
What the sinner pulls the trigger
And the world turns sour

*whisper in the wind
Locked in silence
Profession of violence
Whisper on the wind
Locked in silence
Profession of violence

Try to pick up the pieces
Maybe move away
But the lifer
Was only yesterday
Down the halls of justice
The echoes never fade
Notches on my gun
Another debt is paid

* repeat




versi 2005 with orkestra


3 comments:

Saudagar Mimpi ... said...

UFO!. Layan juga lagu depa ni. Mula kenal sebab Michael Schanker join depa masa muda remaja dulu.

berteromber said...

pergh..lama giler tak dengar lagu ni..great choice bro..

tapi ni versi Vinne Moore main kan...aku lebih suka yg ori Paul Chapman main...solo dia gila feeling..nak kena selongkar UFO la pulak malam ni..hehe

eiza in the house.. said...

erkk, bro..eiza suka la dgr lagu nie..wlpun tak kenal penyanyi atau makhluk asing dlm UFO tu ...hehe