Thursday, June 25, 2009

Cakar-cakar

Ntah kenapa sejak malam tadi aku gusar jer..tido pon kejap2 bangun..ermm tak sedap hati lak..nape yer..ada sesuatu yang tak baik nak jadi ker??..kebetulan pulak pagi ni dapat sms tentang sorang rakan telah kembali kerahmatullah.

Haihh...gusar tu tak tamat selepas dengar berita sedih tu tapi still ada lagi..jantung aku ni rasa macam dicakar2...Ya Allah kenapa yer ngan aku ni?? aku tepon umah..abah kata takde apa2..tepon kakak aku..ok jer..ermmm perasaan aku jer kot. Wallhua'lam harap takde benda2 buruk jadi kat keluarga & kawan2 di sekeliling aku.

4 comments:

eddie dewanaga said...

rasa gundah ni selalu bermain jiwa, mula la kita risaukan keluarga terdekat dan rakan2...

istighfar banyak2 bro.

deaf_angel said...

kadang2 memang cam gini..
resah...
kejap2 cek henpon, kot takut takde signal.. orang nak telepon beritahu apa2 kecemasan.

padahal ok je..

berteromber said...

bro...kalau hati resah..tak tenteram...kalau larat buat sembahyang sunat dan baca quran...tapi bagi yang lemah contoh macam gua la..amalkan baca surah Al-Ikhlas...moga2 Allah tenteram hati dan permudahkan perjalanan hidup kita...wallahualam.

matakucing said...

tq semua brader2 gua