Wednesday, October 14, 2009

Cinta Sejati?

Gua nak jiwang sikit..layan vc ni lu orang tgk betul2 tau
gua tau lu orang tak paham apa dia nyanyi..sama mcm gua



8 comments:

zan said...

Pernah dapat link ni dulu. Memang touching habis..

Pandai encik MK berbual pasal cinta sekarang ye?

sis_nita said...

semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicit yerr..

Takilala said...

slamat berjiwang

SkiD said...

Aik? jiwang pulak...macam dah tak lama je nak makan nasi minyak.

berteromber said...

hmmm..bila agaknya nak dapat kad jemputan ek... :P

matakucing said...

zan,
seronok pulak berbicara tentang cinta akhir2 ni..hahaha

takilala,
sekali sekala apa salahnya hu5

kak nita, btromber,skid
korang ni laju jer eh..doa2kan la yer ahaks

eddie dewanaga said...

sekarang ni dalam proses urut satu badan la ye... dah kursus blom??

eiza in the house.. said...

salam MK,
ewah2..nanti jgn lupa jemput kita kat bp nie tau..wish u luck :)

-kesian, lelaki tu sggp derma mata dia utk seorang wanita yg dia syg..kisah nie pun ada versi melayu..pelakon dia Fahrin Ahmad ngan
Rita Rudhani..